gårdagens inlägg som aldrig blev publicerat.

sitter i patriks stuga och chillar. han bor mitt ute i ingenstans. det är värre än bålsta, och då är det ta mig fan illa. jag hör till och med fågelkvitter. inga bilar, inga tåg. bara fågelkvitter. 

på tal om det så hade jag och florence en diskussion om det värsta sättet att tortera folk på för ett tag sedan. vi kom överens om att psykisk terror är värre än fysisk, och att det som skulle få oss att psyka mest skulle vara om vi fick sitta i ett helt tomt rum och lyssna på fågelkvitter eller droppande vatten. 

andra ljud som får mig att psyka är till exempel klick-ljudet från en stiftpenna eller smaskande/sörplande. den enda som får smaska är jag. då är det okej. inte när något jävla mongo med pottfrilla och för korta jeans sitter på tåget och suger på ett päron, för att sedan slicka bort det resterande slasket från fingrarna. RAGE!!!

Kommentarer
Postat av: Bonko

Smaskande saror som slickar fingrarna rena från ostriskakepulver är no-no också ;)

2010-05-04 @ 14:09:16
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0