varför ligger inte jag och sover nu?

åhh. kul. satt på tåget när jag fick ett sms från carol: "varför är du på väg nu? vi har nationella i matte på morgonen". hade kunnat åka hem igen och sova ett par timmar eftersom att jag inte har matte, men jag bestämde mig för att åka hit ändå och börja skriva på min uppsats i naturkunskap.

så nu sitter jag i ett pisskallt grupprum och önskar att jag hade tagit på mig något annat än shorts. det känns som att det är minusgrader här inne och mina ben är så bleka att de bländar folk. dessutom har jag en ful strumpbränna, och det betyder att mina fötter är ännu vitare. de är en nyans från att vara genomskinliga.

för att avsluta det här inlägget med en positiv grej så fick jag en lunchkupong vid tunnelbanan imorse och den innebär att jag får en gratis lunch i liljeholmsgallerian. gissa vem som ska äta sushi idag? ;)

------

och det där skrev jag alltså imorse men jag glömde publicera det. sushin var god förutom en bit med abborre. den var som en fet, slemmig snigel och jag spydde upp den mitt på liljeholmstorget. lite pinsamt.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0