Gårdagen var rätt cool

Sara kom till mig och var fett pigg!! Drack lite vin och blev på g. Sedan traskade vi över till mina kompisar efter att Sara tackat nej till mat och massa annat. Väl där borta skulle Sara röka sedan somnade hon medan jag och mina kompisar hade roligt. Sara somnade i "musikrummet" vilket var imponernade med tanke på att det var väldigt HÖG musik där.

Sedan väckte jag henne när vi traskade hem, Jimmy följde med en bit med hunden Akilles också sedan kom vi hem och sara hade sönder en pizza. Godnatt!

// Bonko

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0