bonkz boostar mitt ego.

kolla vad fint bonkz skrev om mig i sin blogg. ska skriva ut och sätta upp på väggen:

Sara ville jag skulle skriva något fint. Jag kan börja med att lägga detta inlägg i kategorin Mumsigt, för Sara är lite mumsig :))) Sitter här i min ensamhet och har haft en liten vild och sliten helg, tyvärr var inte Sara med. Det skulle varit kul :( Hon gillar ju att festa med mig och mina homies så jag tror säkert hon hade haft det skoj.


Vi träffades första gången den (datum), 2009, och pratade om kampsport och jag följde henne till hennes pendeltåg för hon bor långt ute i djungeln. Sedan dess har vi setts lite mer och mer och festat lite. Hon gillar att äta mig ur huset på mina nudlar, och hon är en hejare på att konsumera chips, ändå lyckas hon ha porrfilmskropp, det är lite weird. Men jag är inte den som klagar, tvärtom.


När ska vi ses nästa gång? Hon flydde ju till Skåne häromdagen och lämnade mig ensam att ruttna i Stockholm och i min lägenhet utan garantier om att komma tillbaka!! Innan hotade hon med att flytta till Frankrike också, jag tror jag måste ta i med hårdhandskarna... Speciellt eftersom hon envisas med att prata om väteperoxid hela tiden så jag känner mig dum. Inte fan färgar jag mitt hår?

Inte ful att kolla på heller, så jag känner mig lite fräsig när jag går på stan med henne. Undrar om folk tänker samma sak om mig?

Tydligen träffades vi 24e maj 2008 första gången, hur hon vet det har jag ingen aning om (datumet dvs, men själva händelsen kommer jag ihåg faktiskt).


Kommentarer
Postat av: Bonko

You like it :) Dessutom ska du berätta det där du hade funderat på men ville ta efter en grogg... tills dess: ett skämt!



Tre fulla kurder sätter sig i en taxi.

Chauffören ser att de är galet fulla och bestämmer sig för att blåsa killarna.

Han startar motorn och stänger av den utan att köra.

En av kurderna tackar och hoppa av, nästa gör samma sak.

Men den tredje ger chauffören en örfil.



Chauffören blev riktigt rädd och trodde den sista kurden fattat vad han gjort.

När kurden plötsligt säger: Idiot nästa gång, kör inte så fort!

2010-05-16 @ 23:30:01
URL: http://bonkis.se/
Postat av: Natali

hahahh porrfilmskropp!! bästa komplimangen evah? typ? hahah :D

2010-05-18 @ 15:45:53
URL: http://nataliz.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0