tråååkigt.

sitter vid köksbordet och försöker plugga men det går inte så bra. ska skriva ett brev till läraren på engelska och berätta om mig själv, och man tycker ju att det borde vara lätt som en plätt, för jag älskar att prata om mig själv, men det är tomt i mitt huvud.

dessutom kan jag inte koncentrera mig. fläkten ovanför spisen låter. solen petar mig i ögonen.
folk skriver till mig på msn och jag kan inte låta bli att svara. det kliar på min rygg. kan inte sluta kolla på klockan. kan inte sluta kolla på king curtis.

bLablaBlablaBlablAblAbLa

Kommentarer
Postat av: Bonkis

king kurtis e kool

2010-03-05 @ 20:04:30
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0