vem fan badar i en tunna med blod?

kallt som fan ute. tillbringade kvällen hos svante, min bittre vän som om möjligt är en lika stor misantrop som jag. 

sommaren -08 drack vi öl och lyssnade på behemoth på hans balkong, tröstade upprörda fjortisar på plattan och åt bullar med mycket vaniljsås. nu, två år senare, lever vi inte lika vilt.
vi lagade mat i lergryta, hur många vuxenpoäng är inte det? den blev bra trots en deciliter salt och stenhårda potatisar, men mat som mat, ät bara!

sedan såg vi världshistoriens keffaste film: the hills run red. skräckfilm med noll skräck, om man inte tycker att en tjockis med mask och en platinablond strippa som sprättar upp magen på folk är läskigt.



svante har en peruk. varför vet jag inte och jag vet inte om jag vill veta heller, men jag gillade den.


Kommentarer
Postat av: Bonkis

du och ditt misantrop-ord!! Du går säkert runt och säger misantrop och väteperoxid till främlingar hela dagen för att verka kool :(

2010-03-04 @ 10:02:12
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: Anonym

svar;OOOOOKEJ då säger vi så ;)

2010-03-04 @ 17:22:36
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Pjaer

Den filmen är ju helt skev bara :s

2010-03-05 @ 14:23:00

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0