jag har alltid varit en liten dramaqueen.

imorgon har jag utvecklingssamtal. egentligen vet jag redan vad han kommer att säga: att jag går på "toa" på lektionerna och kommer tillbaka och luktar rök, att jag får för lite gjort, att jag pratar för mycket och "du kan bara du vill, du måste bara sluta vara så lat"

utvecklingssamtal får mig att bli en tolvårig mes igen som sitter och pillar bort nagellack från naglarna medan mamma pratar med läraren över huvudet på mig. jag kommer ihåg när jag gick i sexan och hon berättade för min lärare att jag hade fått mens och att var därför jag skolkade från idrotten ibland, och när vi hade gått därifrån började jag gråta för att jag tyckte att det var så pinsamt. 

jag tvivlar på att det var särskilt intressant för er att veta, men jag tycker att det är kul att tänka tillbaka på hur jag stampade fram bredvid mamma och skrek "du hatar mig! det var därför du sa det, för att vara elak! jag ska ALDRIG mer prata med dig!"

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0