nu emigrerar jag.

nu räääääcker det med snö, ge mig sommar NU!!!!1

idag tog jag en genväg över åkern när jag skulle gå till praktiken. det var uppenbarligen lite mer snö än jag trodde, för jag sjönk ner till låren och det var ett helvete att ta sig fram. när jag nästan hade tagit mig över åkern fastnade jag. funderade på att ringa florence som jag gjorde förra gången jag satt fast i snön. då bad jag henne komma och hälla varmvatten på mig men hon skrattade bara. så jag stod där, pissförbannad och omringad av snö. då kom några p12or gående på vägen (anledningen till att jag inte gick på den är att den går runt åkern, och jag bor mitt i den och jag tänkte att det skulle ta mindre tid att gå över den) en bit bort.

"hehehe, går det bra eller?" skrek de och flinade.
"ser det ut som det eller?!" skrek jag tillbaka och ville kasta en snöboll i huvudet på dem, men jag hade inga vantar och då rör jag inte snön frivilligt.
"det finns faktiskt en väg att gå på om du inte har fattat det, hihihihi" ropade den ena av dem innan de gick och då ville jag inte kasta snöbollar längre, nej, jag ville springa ikapp honom, slita av honom hans hammarby-mössa, fylla den med snö och tvinga in hans huvud i den.

när jag hade kommit loss och tagit mig fram genom att sparka bort snön framför mig fick jag sms från florence: "var det du som gick över åkern? jag satt i bussen och sedan var det några grabbar som sa något om att det går en tjej över åkern som kommer fastna, hihi". kul att jag har kunnat bidra med lite underhållning. eller inte.





den här bilden på våran uteplats gör mig ledsen.
kan inte ens tänka mig att jag låg där och solade varje dag i somras. :(


Kommentarer
Postat av: Bonko

haha, bästa idag! :D du är söt du, ska vi hitta p12orna och fylla deras kalsonger med gul snö?

2010-03-11 @ 12:04:23
URL: http://bonkis.se/
Postat av: superflorence

Tara you made my day XD.Men varför gick du inte på den där sitigen som någon tönt hade gjort som leder upp till mitt områden sen är det bara att gå till smultronstället?

2010-03-11 @ 14:57:54
URL: http://superflorence.blogg.se/
Postat av: sara

bonkz, ja, men jag rör inte snön. speciellt inte om den är gul.



florence, men jag vill inte gå genom bajsskogen, för du halkar alltid där. :(

2010-03-11 @ 14:59:26
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Pjaer

tråkigt att du blev mobbad :( men det var roligt att läsa D;

2010-03-12 @ 21:26:38

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0