mellanmjölk i ett mellanmjölksland.

buhuhu om ni inte har sett filmen och tycker att jag förstör nu: i "flickan som lekte med elden" häller en ung lisbeth salander bensin på sin pappa och tänder på. bensinen har hon i ett mjölkpaket. ett mellanmjölkspaket. jag spolade igenom hela filmen bara för att få veta vilken sorts mjölk hon dricker, och nu vet jag.

med den viktiga informationen säger jag godnatt, för nu ska jag kolla på south park tills jag blir trött nog att sova.



fräsig tjej i fräsig sovtröja. orkar inte vända på bilden, ni kan vrida på huvudet.
allah gav er faktiskt en nacke, använd den.


Kommentarer
Postat av: C

MITT FEL

(mjölkpaketet alltså)

2010-03-14 @ 17:52:46
Postat av: Pjaer

South park -> sova = 4/5 toasters, kanonkul!

Och det där med mjölken var bara skumt ..

2010-03-15 @ 10:53:16

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0