ännu en ålderskris.

jag befinner mig i en ålderskris. den fick mig att göra fyra armhävningar.

jag vet att jag har gnällt om det här förut, men jag vill vara bra på något förutom ordklasser och att äta mat, så jag gjorde en lista. jag vill kunna:

1. spela piano.
2. och gitarr.
3. dansa sådär fräsigt som de gör på tv.
4. ... och så vill jag bli bäst i världen på kickboxning.

och jag vet att jag har sagt att instrument inte är min grej och att det är töntigt att dansa, men min kris har fått mig att ändra mig.

ååh, denna existensiella ångest </3



ännu en sak jag ska lära mig! börjar jag öva nu sitter det nog lagom till min artonårsdag, då kan jag göra det på krogen. :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag kan lära dig spela gitarr och piano!

2010-03-08 @ 15:58:47

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0