vattenkrig och tågtoaletter

då var jag hemma igen. dagen började med att jag kravlade upp ur sängen vid halv elva för att dricka vatten. kände mig som en möglig sten typ, lika fräsch och smidig. såg att det var fint väder så alla som var vakna satte sig på uteplatsen, och det som från början var menat som en harmonisk stund i solen slutade med ett vattenkrig som jag förlorade.

tog 12-tåget hem. hade inga pengar till biljett så jag fick sitta instängd på tågtoaletten som luktade urin. kombinationen av lukten och skumpandet var inte det trevligaste jag har varit med om.




 gårdagens outfit. vem äger dräkten och varför?


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0