the day after yesterday

vid halv fem imorse fick jag och sandra för oss att gå till sumpan och vänta på att tågen skulle börja gå. sagt och gjort, vi fick en vägbeskrivning och började vandra. efter många "nej, det är hitåt!" och ett par "nu har vi gått helt åt helvete, vi går åt andra hållet" kom vi fram.

kvart över sex var jag hemma och då gick jag direkt in i mitt rum, la mig i min säng och somnade. är så trött, skjut mig någon. om sisådär en timme ska jag åka och jobba, känns som att jag ska få ett nervous breakdown när som helst, jag vill bara sova lite till...


Kommentarer
Postat av: Sonia

Ni är helt galna, och just därför älskar jag er! SÖNDAG YEYY!!!

2010-06-21 @ 23:23:39
URL: http://www.mrsfancypantsy.blogspot.com
Postat av: sara

haha vi älskar dig med gulle <3

2010-06-22 @ 14:33:44
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0