bitter tjej är bitter.

idag var jag på vårdcentralen, sedan åkte jag hem och solade. kvällens äventyr inkluderar en avbitartång. min ring i läppen är helt hoptryckt efter alla gånger jag har bitit på den så nu måste jag knipsa av den om jag ska få ur den. jag är rädd: vasst verktyg + ansikte är inte en ekvation som går ihop. anledningen till att jag ens måste göra det är att jag ska jobba på lördag och de sa åt mig att ta ur mina piercingar. ska stå inne i stan i sammanlagt sex timmar och dela ut metros bröllopsbilaga för jag har minsann för mig att prinsessan victoria gifter sig då.

om det är något jag är trött på är det hennes jävla bröllop och kärleksepidemin det för med sig.

det är ett rosaskimrande kärleksmoln över hela landet, och jag står inte ut. jag spyr på alla som friar till sin hjärtevän på feta löpsedlar som smackas upp i tunnelbanan, jag orkar inte alla kampanjer där folk ska förklara sin kärlek till varandra. ska köpa ett par skygglappar (utan daniel och victoria på) alternativt låsa in mig tills molnet har förflyttat sig någon annanstans. jag har en dålig dag. idag är jag inte själv, jag är ensam. det är så det känns i alla fall.


det enda som är bra med bröllopet är bröllopsglassen, jag kan helt ärligt säga att det är den godaste glass jag har ätit i hela mitt liv.




SKYNDA FYNDA!! BARA 27 KRONOR!!! VÄRSTA KAPET


Kommentarer
Postat av: Natali

ja håller fan me hahah, så jävla plågsamt med de här snuttigulliga.

2010-06-18 @ 16:16:24
URL: http://nataliz.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0