rålis.

igår firade vi alltså att det är sommarlov, så några i våran klass + parallellklassen drog till rålis och så chillades det galet med lite vin.

jag och linn körde en "dude, this is stupid... let's do it!" genom att bada, vilket var stört kallt. gick även runt med blöta kläder hela kvällen eftersom att isak hällde öl över mig. luktade som en alkis när jag vaknade upp imorse, vilket jag för övrigt gjorde hos bonko. det blev en runda på donken innan läggdags också; jag beställde en cheeseburgare med tio saltgurkor på, fick även en burgare gratis för att jag fick vänta länge. de vet hur de ska tillfredsställa mig på mc donalds.

kvällen var alltså helt okej, men vissa delar av den hade jag klarat mig bättre utan. alkohol och skevt beteende går liksom hand i hand.



mina smaklökar darrar av upphetsning när jag ser den här bilden.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0