it's like I'm walking on sunshine

kom hem för ett tag sedan och gick direkt in i köket för att steka ägg och bacon. stört gott, käkade som en grottmänniska: girl vs. food och jag vann. orkar inte ens skriva en sammanhängande text. awesome kväll hur som helst. florence kom hit och så gick vi och mötte robin och krull, drog till mange där toby och fredrik och en massa andra var. robin hällde öl i mitt knä. jag hällde öl i hans. jag luktar alkis. vet inte vad han luktar. vill sova men orkar inte borsta tänderna och tvätta bort sminket. ska nog göra det ändå. godnatt.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0