vem vill se ut som kassler?

idag har jag varit lite tjurig så jag försökte muntra upp mig själv genom att åka till kista. gick runt där helt själv och surade. en hårig man på sisådär fyrtiofem år rawr-ade åt mig. det var obehagligt. jag känner mig antastad.

jag tror att jag underskattar min storlek. typ som en anorektiker fast tvärtom; att jag tror att jag är smal fast egentligen är jag en rultig liten gris. försökte få på mig en spetsklänning idag. tog till och med en storlek större, men det tog stopp och så fastnade jag i den. det var traumatiskt. när jag kollade mig i spegeln såg jag ut som en bit kassler. hade lust att gråta lite, men jag slet av mig den och en kvart senare satt jag på en bänk och surade och tröståt en cheeseburgare från mc donalds.

nu ska jag packa, imorgon lämnar jag civilisationen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Som vanligt så tror jag att vi lider av samma sjukdom. Jag har också gjort så där typ en miljon gånger. Fast jag såg inte ut som kassler, mer som en idiot som fastnat i diverse klädesplagg.

2010-07-18 @ 11:27:57

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0