29/7

hade mitt livs sämsta timmar på jobbet idag.

var så stört otaggad under hela passet och tio minuter innan vi skulle sluta fick jag en utskällning av chefen inför sisådär femton personer. hon lackade för att jag gick på toa mitt i passet och så påstod hon att jag satt och latade mig, och när jag försökte säga att min statistik bevisade motsatsen blev hon ännu argare och det slutade med att jag började grina. vilket utmärkt sätt att hantera situationen på.

så jag drog till centralen och träffade jack - som jag även käkade lunch med innan jobbet - och var med honom ett par timmar. sedan skulle han ut på krogen och jag är för liten för det så jag åkte hem och käkade pizza.

imorgon ska jag på anställningsintervju hos äldreboendet. påminnelse till mig själv: ta ur nosringen och hälsa inte på någon genom att säga "tja fläskmongo, hur är läget?"

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0