here we go again

det känns lite extra ensamt ikväll. lite tomt. lite tyst.

i höstas började jag ju om ettan och hamnade alltså i en helt ny klass.
en av tjejerna där berättade efter någon vecka att hon var lite rädd för mig i början.
jag undrade såklart varför och hon svarade "för att vi andra var så nervösa första dagen och du klev in och verkade hur självsäker som helst".

ikväll känner jag mig tvärtom. jag känner mig liten och tråkig. ganska obetydlig.
fast om jag ska vara helt ärlig kände jag ungefär likadant då.

nu ska jag ut och möta robin och få höra vad som har hänt medan jag har varit borta.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0