26/7

vad är det för jävla väder? jag trodde att jag skulle återvända till 30 grader och strålande sol, men det känns mer som att vi befinner oss i mitten av oktober. är det okej att ta fram mössan? eller ska jag vänta ett par veckor till?

har noll att göra idag. ett mirakel skedde imorse: jag vaknade halv tio. det är en milstolpe i mitt liv som sömntuta.
så jag gick upp, diskade gårdagens disk och tvättade lite kläder. det är ett under att jag inte har en ring på mitt finger än, men jag antar att jag skrämmer iväg karlarna med mina bristande matlagningskunskaper.

på tal om det så ska jag gå och koka nudlar... uuuooaaa-aaah, livin' on the wild side.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0