världens bästa dotter.

mamma är på äventyr så jag är ensam hemma. det är i och för sig inget konstigt med det, det brukar jag vara, men för en gångs skull tänkte jag vara lite produktiv så att det är fint när hon kommer hem, för hon har klagat på att jag aldrig diskar och på att mitt rum är stökigt (visserligen städade jag ju det igår, det såg ni ju på bilderna i förrförra inlägget) så jag har vikt kläder, bäddat min säng och tagit hand om smutstvätten. jag är så godhjärtad!

det är alltså det jag sysslar med min sista dag på jullovet, för imorgon börjar skolan och det är SÅ JÄVLA OVÄRT att alla andra jag känner börjar på måndag.

oooh, nu spelar rockklassiker bruce springsteen så jag ska sjunga med i min hårborste. hehehehe.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0