jävla sverige.



inkan - sonia - jag

det där var en av de bästa dagarna i somras. till och med en av de bästa på året.
jag har nog aldrig längtat så mycket efter sommar som jag gör just nu. fast jag tvivlar på att jag någonsin har upplevt sådan här jävla kyla som vi har haft den här vintern.

vill inte behöva klä på mig trettio lager kläder bara för att gå ut och röka i fem minuter. vill inte ha så torra händer att huden spricker om jag böjer på fingrarna. vill inte vara så blek att jag nästan är genomskinlig.
vill inte att det ska vara februari.


Kommentarer
Postat av: Inkan

Den där dagen ägde sönder, mais oui.

2010-02-06 @ 15:32:44
URL: http://inkzor.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0