visa fittan så får du popcorn.

seg i huvudet. seg i kroppen. seg överallt. det var en bra kväll igår, jag och carol våldsgästade som sagt bonko och hans glada vän jimmy.

stötte på en minst sagt udda person på tunnelbanan dit. han satt och skrek i sin telefon, sedan räckte han plötsligt över den till mig och bad mig prata med hans kompis. så jag gjorde det en stund, och när jag hade lagt på frågade han om vi skulle med på fest, men vi sa att vi redan hade planer. så började han snacka om att han var kökspersonal.
"folk som jobbar i kök är bara ute efter en sak, ska ni veta, och det är att ligga. men det är okej så länge man inte är gift!" skränade han.
"där ser man" sa vi. 

när vi skulle hem tog vi nattbussen. hade precis klivit på och skulle visa mitt kort när ett par killar började slåss bredvid mig. jag försökte komma förbi men fick en armbåge på näsan och en spark på benet. lackade ur och knuffade ut en av killarna från bussen, sedan gick jag och satte mig vid carol.

imorse vaknade vi elva och drog och köpte varsin pizza för sextio spänn. värd varenda krona! 
sedan åkte jag hem till mig och duschade i en halvtimme, för det var så lång tid det tog innan mitt hår slutade lukta gammal fimp.





 glad tjej äter baconchips.


Kommentarer
Postat av: Pjaer

Du är en tvättäkta troublemagnet (: verkar roligt!

2010-03-01 @ 09:47:47
Postat av: C

fett värd kväll :D

2010-03-01 @ 15:37:02
Postat av: Bonkis

Hungrig_tjej92

2010-03-01 @ 16:25:12
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0