sollentuna, here we come.

är hemma hos carol. hon duschar och jag sitter här och pratar med hennes katt. ikväll ska vi på fest i sollentuna, det blir nog awesome ska ni se.

när jag satt på tåget på väg in till stan råkade jag ut för ännu ett äckel. det satt två män och drack öl ett par säten ifrån mig, och så kollade den ena på mig och sa "så du har en sådan där ring i näsan? har du en där nere också eller? kan inte du visa fittan för mig?" och jag ba AWW YEAH MADDA FAKKA. eller inte.

ska lyssna på sexy bitch och göra något åt mitt lockiga hår nu.



Kommentarer
Postat av: Bonkis

Du skulle visat, då hade han blivit nöjd och slutat dricka och då hade världen blivit en bättre plats att leva i.

2010-02-27 @ 20:13:53
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0