sleeping my day away.



trött tjej på webbdesignen för ett antal veckor sedan. har naturkunskap just nu och jag kan inte direkt säga att den här lektionen är livligare. läraren är någon annanstans och jag och linn lyssnar på svennebanan samtidigt fast i otakt. vår klass har radat upp 160 läskburkar i fönstret. när jag har druckit upp colan jag köpte för en stund sedan är det 161 burkar. tror att jag har bidragit med sisådär en tredjedel av dem.

typiskt IT-elever: dricker cola och sitter vid datorerna hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Bonko

nååååhh plufse sover... du är en underlig filur som alltid sover på helgerna men inget på vardagarna... Film/chips på lördag?

2010-02-24 @ 15:00:27
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0