det löser sig, sa bonko när han sket i badkaret.

god morgon, barn. jag är inne på min andra kopp te, för det är tydligen bra för halsen. det här är min tredje dag hemma och jag börjar bli trött på att vara sjuk. dessutom är det fredag, jag kan inte ligga hemma och snora då? jag ska ju vara ute och röja på schtureplan med girlsen. men nä, jag antar att det blir en kväll framför datorn med ena handen i chipspåsen och den andra innanför byxorna.

jag lider fortfarande av bloggtorka och det märks så jävla väl. det är helt tomt i mitt huvud: det händer inget kul när jag ligger hemma och är sjuk, jag har inte filosoferat över något speciellt på sistone, jag mår inte dåligt över något, jag har inga tips på hur man får nagellacket att sitta längre, det var länge sedan jag stötte på en arg pensionär i kollektivtrafiken = ingen inspiration. jag kan inte skapa! min konst dör!

i förrgår, när jag bad er kommentera något för att liva upp stämningen skrev två av fyrtiotre personer (euro och cajsa, jag kommer alltid att älska er! ♥). vad är ni andra för snyltläsare?! jag trodde att ni skulle stötta mig i tider som dessa. skäms.


ungefär sådär rolig känner jag mig just nu. dags för en tredje kopp te.

Kommentarer
Postat av: Bonko

Jag kommenterar ju aldrig lizom.

2010-02-19 @ 15:14:45
URL: http://bonkis.se/
Postat av: sara

nej alla utom du kommenterar

2010-02-19 @ 15:17:11
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Bonko

foerlaot då, blatte

2010-02-19 @ 15:26:21
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0