öh rosa?

imorse fällde jag en tår för charlotte kalla som har vunnit os-guld. stod och rostade bröd med tv:n på i bakgrunden och när man såg henne sjunga nationalsången tyckte jag att det var ett mycket fint och sorgligt ögonblick, även fast jag egentligen inte bryr mig. vilken tid i månaden är det nu igen?

nu har vi svenska och ska skriva insändarartiklar och argumentera för/emot någonting. jag valde att argumentera för betyg redan i sjätte klass och jag har skrivit två rader varav en består av "ushndasjdasdjgksdfgdfogo"

idag klockan två ska jag till vårdcentralen. den här gången tänker jag inte gå därifrån förrän de har ställt en diagnos baserad på en ordentlig undersökning. antar att de tänker sticka hål på min ådra men det får jag väl ta. kanske till och med får ett klistermärke, det fick jag när jag var på akuten i höstas. en elefant med rullande ögon som jag satte på min mp3. då kände jag att jag hade varit duktig.

Kommentarer
Postat av: Bonko

En elefant som är oskyldig dessutom! Du var jätteduktig, akta dig för att inte få ett sådant där jävla bokmärke som inte kan klistras på andra ytor, hur mycket man än slickar. De är förrädiska :@

2010-02-16 @ 14:38:23
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0