söndag.

mysigt. en harkrank satte sig just i mitt ansikte. jag känner mig antastad. besudlad. nersmutsad.

idag träffade jag som sagt carol, tove och adde (toves pojkvän) i stan för att filma. linn kom inte, för hon har blivit frälst och skulle till kyrkan för att lyssna på en sjungande, afrikansk kvinna. jag är glad att hon har funnit sin väg här i livet.

manuset improviserades fram på tio minuter och det blev ett kärleksdrama där jag spelade bitchig fjortis - en roll som passar mig utmärkt. skulle egentligen ha redigerat och klippt ihop allt också, men vi upptäckte att vi inte hade någon sladd till kameran så det gick minsann inte. får offra lunchrasten imorgon om vi ska bli klara.




chillar galet med rekvisitan - en rosa ringblomma.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0