hos bubblan.

jag och carol sitter hemma hos henne vid varsin dator och dricker latte, precis som på den gamla goda tiden.

imorse var vi på södersjukhuset och gjorde ultraljud på mitt ben. fick åka in till akuten igår för att det var svullet och gjorde ont, och jag nojjade sönder och var säker på att det var en blodpropp som skulle ta död på mig. det var det inte. fick en mysig spruta i magen i alla fall, det gör fortfarande ont där även om det var ett dygn sedan.

har förresten fixat en ny mobil med samma nummer som jag hade förut. den ringde nyss och när jag svarade var det en kille som sökte mongot som tog min förra telefon. jag bad honom hälsa sin idiot till kompis att ge fan i andras mobiler. fick ett "öh... *klick*" till svar. ska kirra nytt nummer, pallar inte att hans jävla kompisar ska ringa till mig och fråga efter honom. vem fan snor någons telefon och använder simkortet som sitter i?!

nu ska vi gå och möta dabe och käka pizza. smell you later.


Kommentarer
Postat av: dabe

gravid.. ja.. jo

2010-08-27 @ 22:15:36

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0