(går)dagens fundering.

igår kväll när jag hade tråkigt drog jag hem till john, och jag funderade lite när jag var på väg därifrån:

han och jag blev tillsammans när vi var tretton och gjorde slut några veckor efter min femtonårsdag. sedan träffades vi för första gången efter det för en månad sedan.
hur som helst så kom jag att tänka på att han fortfarande vet sjukt mycket om mig. ändå pratade vi inte med varandra på två år, så jag har varit med om en hel del som han inte har en aning om.

han vet alltså nästan ingenting om mitt sjuttonåriga jag, trots att han vet allt om hur jag var när jag var fjorton. kan man fortfarande säga att vi känner varandra då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Definitivt en dr phil-fråga

2010-04-07 @ 17:30:51

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0