gårdagens inlägg.

veckans första dag är avklarad och den har varit finemang. jag, carol och patrik var hemma hos linn och så satt vi på hennes balkong och åt sockermunkar, rökte och lyssnade på musik.

det var trevligt, förutom att när vi väl var klara där hade patrik bitit av en tand, jag hade ett blödande sår på armen och vi hade tillsammans lyckats dra ner draperistången i badrummet så att den landade i mitt huvud. tvivlar på att vi får komma tillbaka, men jag hade kul i alla fall.

det där skrev jag alltså igår, men jag hann aldrig publicera för internet la av och då kändes det som en bra idé att gå och lägga sig.



fin bild med noll skärpa


Kommentarer
Postat av: Bonko

Du har då alltid varit lite oskarp

2010-04-27 @ 14:19:11
URL: http://bonkis.se/
Postat av: Caroline

Jodå. Fokus ligger bara på gardinen (?) i bakgrunden. ;>

2010-04-27 @ 16:07:02
URL: http://uniicorn.wordpress.com

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0