i scream for ice cream.



hehehe den här bilden är lite rolig för det ser ut som att jag har en jätteliten överkropp och ett jättestort huvud.

just nu har vi mediekunskap och som vanligt är linn inte här, hon kommer alltid instormandes som ett litet yrväder en timme efter att vi har börjat. nu smsade hon och sa att hon är i årsta. typiskt henne.

(tio minuter senare)

nu kom linn, lagom till rasten. hon säger att om vi får lungcancer samtidigt och ligger på samma avdelning ska hon dra ut mina slangar när jag sover. hon är så rar, den flickan.

orkar inte lång dag idag. varför måste vi sluta kvart i fyra på fredagar? jag vill gå redan nu och sätta mig på en gräsmatta och äta glass. på tal om glass så har de giriga judarna på pressbyrån höjt priset på piggelin. hoppas att de brinner i helvetet :@


Kommentarer
Postat av: Danilo

Piggelin är skit gott :)

2010-04-24 @ 02:16:52
Postat av: Anonym

hur mycket kostar piggelin nu? :'(

2010-04-24 @ 12:52:03
Postat av: sara

8 kronor!!! den kostade 6 förut :'(

2010-04-24 @ 15:11:04
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0