insert rubrik.

it's thursday again, och torsdag innebär tre timmars webbdesign. ni vet redan vad jag tycker om det, så jag skippar för en gångs skull gnällandet. idag kodar vi som vanligt hemsidor och jag fattar noll. min handlar om pink floyd och jag har en bild och fem rader text snodd från wikipedia. tur att jag sitter bredvid carol som kan det här.

imorse tänkte jag sprida lite positiv stämning genom att säga "idag kan vi sluta vara bittra och bli glada istället, det snöar inte". tio minuter senare föll flingorna från himlen och mitt humör sjönk och slog i botten med en duns. 

ueeeeheuuee. nu ska jag göra en meny. insert navigation bar. insert bitterness.

Kommentarer
Postat av: C

insert sweetbitterness.blogg.se höhöhööööööööööööööööööö jag vill sluta nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(

2010-04-22 @ 11:39:59
URL: http://sweetbitterness.blogg.se/
Postat av: sara

men vi slutar nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu juuuuuuuuuuuuuuuuuuu komsi

2010-04-22 @ 11:43:57
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Jessica

oh jävlar vad rött hår du har! coolt :)

2010-04-22 @ 12:23:48
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Danilo

Du får det att verka så svårt och jobbigt. Tro mig så fort du fått grepp på webbdesign kommer du hålla på med det hela tiden :)

2010-04-24 @ 02:10:52

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0