man får inte vara glad idag.

jag avlider snart av tristess. den här dagen har bestått av att äta och sitta här. jag har knappt gått utanför dörren förutom när jag satt ute i solen, och även fast jag inte känner för att vara hemma orkar jag inte åka någonstans. det känns som förr i tiden när barnen ABSOLUT inte fick vara glada på långfredagen.

dagens höjdpunkt var när det ringde på dörren och jag tänkte "åh! besök!" och så var det någon från tele2 som ville prata om något nytt erbjudande. då hände det i alla fall något. vad tragiskt det här låter.

har en massa tvätt att ta hand om. orkar inte. har en massa skolarbete att göra. orkar inte.
när ska min blogg bli känd egentligen så att jag kan dricka champagne och gå på premiärer?!



sliten men cool tjej med skev hand och alldeles för kort hår


Kommentarer
Postat av: ëüró

Min dag har varit exakt likadan... Förutom ditt lilla hembesök av tele2. :o

2010-04-02 @ 19:42:43
Postat av: damo

Well guess what there was a 2m snake in my yard today, was awesome :D

2010-04-03 @ 11:47:42

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0