ännu ett inlägg om kändisar.

det är något med mig och carol och kändisar.

när vi var på ikea i lördags såg vi marianne någonting som är nyhetsuppläsare, och igår såg vi markus krunegård på söder. han gick hand i hand med en tjej som vi borde ha fällt krokben för.

sedan såg vi carola på donken. vad hon gjorde där vet jag inte, för hon gick bara in och bländade folk med sina porslinsfasader, sedan gick hon ut igen. carola är en lustig person som ger en parfym till sitt fadderbarn i haiti. hennes ursäkt var att det är en perfekt present att ge till en femtonåring. jag vet inte vad ni tycker, men jag skulle ha gett honom mat eller kläder. men nu kan han i alla fall lukta gott, och det är ju alltid trevligt att göra.

jag ska komma till saken, anledningen till att jag ens skriver det här inlägget:
enligt mig är krunegård och basshunter lika. carol och linn skrek "I HELVETE HELLER!" när jag sa det, men de lever i förnekelse. 

vi kom förresten fram till att vi aldrig hade tyckt om krunegård om han hade varit våran lärare, men nu tycker vi om hans musik och då blir han automatiskt en attraktiv karl.




jooo, lite lika i alla fall?


Kommentarer
Postat av: C.

Nejru, dom är inte lika -.-

2010-04-01 @ 19:26:17
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED DIG, SARA

2010-04-02 @ 22:05:35

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0