morning, kids.



god morgon. jag vaknade för en timme sedan av att det lät som att en jordbävning var på gång, sedan insåg jag att det bara var någon som spolade vatten ur kranen i köket. upptäckte att carol inte låg bredvid mig så jag gick upp och så åt vi frukost. nu sitter hon på golvet och rotar i en byrålåda och hon visade mig just sin feta hög med pokémonkort. jag samlade också när jag var liten, men jag hade ingen aning om vad man skulle göra med dem, jag tyckte bara att de var söta.

jag har varit här i tre dagar nu och jag har insett att carol är den perfekta rumskompisen. hon låter min klädhög ta över ett litet hörn av hennes rum och hon ger mig chips. vad säger du carol, ska vi skaffa en lägenhet i tensta?


Kommentarer
Postat av: Caarro

Lägenhet i Tensta låter perfekt, vi får isolera oss. Bittra klubben får helt enkelt gå ut när det verkligen är nödvändigt.. hehehhh

2010-04-17 @ 14:20:19
URL: http://sweetbitterness,blogg.se
Postat av: Danilo

Tro mig ni vill inte bo i tensta det luktar somalie över allt och ni kommer inte kunna sova på sommaren av alla blattar som åker moppe utanför hela tiden. Pokemon kort samlade jag med förr ^^

2010-04-18 @ 23:29:36
Postat av: sara

vi kommer inte att sova på sommaren, vi kommer att sitta bakom blattarna på moppen ;)

2010-04-18 @ 23:40:24
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0