here comes the sun *na-na-na-na*

jag har solat i ungefär en timme. jag frågade mamma om hon såg någon skillnad på mig.
"njae, du ser lite rosa ut", sa hon. åh, bra, precis det resultat jag ville uppnå.

det är påsk nu i alla fall, om någon har missat det. varför har vi slutat spika upp karlar på brädor? 
jag har insett att jag kommer bli en kärring som skriver brev till män som sitter i fängelse. jag kommer även röka under fläkten och ha blå ögonskugga.

precis som vissa delar av hösten får påsken mig ur balans och det har den gjort i flera år. när jag var tolv år låg jag i min säng och grät hela påsklovet, men numera har jag lagt ner sådant. trots det känner jag mig skev och jag har egentligen lust att sova bort lovet, men jag har lärt mig att sådant inte hjälper.


Kommentarer
Postat av: C.

HERE COMES THE FUCKING SNOW AGAIN NU-NU-NU-NU... :<<<<<<<<

2010-04-05 @ 10:52:38

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0