en mycket värd dag.

Idag har jag varit produktiv, för jag har: ätit omelett och diskat en stekpanna. Fett värt!

Jag har på mig ett par jeans jag köpte i augusti men som har legat och skräpat i min garderob sedan dess. Prislappen sitter till och med kvar. De här jeansen har en solklar plats på Listan Över Köp Jag Ångrar. De är sjukt obekväma, dessutom måste jag gå och dra upp dem för att de är för långa, och jag tänker inte vika upp dem, för det skulle förstöra min image totalt. När jag köpte dem tänkte jag att jag kunde sy in dem, sedan när jag kom hem med dem ville jag lämna tillbaka dem. Problemet var bara att jag ville prova dem en gång till, för att vara heeelt säker.
Så jag gjorde det och lärde mig samtidigt att man provar inte kläder när man har mens. Jag antog att man inte kan lämna tillbaka nerblodade jeans, så jag la in dem i garderoben och nu tvingar jag mig själv att använda dem, för de kostade sexhundra kronor och det hade jag kunnat få en jävla massa klubbor i skolans cafeteria för. :@



Jag vet inte vad bilden har med texten att göra men jag ville fylla ut inlägget med något och jag är för stilig för mitt eget bästa på den.
Förresten, förresten, jag kan fläta mitt hår nu!!!!!!11!!
I september kunde jag inte ens ha en hästsvans, och det spelar ingen roll att flätan är lika tunn som mitt fagra långfinger, det är ändå en fläta, vad ni än säger.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahhaha snusk.

2009-11-28 @ 20:19:40
URL: http://rocketqueeen.blogg.se/
Postat av: sara

hahahah jag vet. det är sådan information man får stå ut med om man läser min blogg :@

2009-11-30 @ 08:45:37
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: sandra

ditt hår växer nog fortare än mitt som bara går av :)

2009-11-30 @ 19:34:25

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0