terrormat fyller två år!

vet ni vad jag kom att tänka på? idag är det den 23:e december, och det betyder att min blogg fyller två år.
det känns som att det var igår jag skrev ett av mina första inlägg som handlade om hur överskattad julen är.
ack, ack, ack, tiden går fort. hur som helst: grattis till... mig... eller... oss... eller... ja.



två år gammal blogg - två år gammal bild (tagen hemma hos henke tror jag, för han är den enda som har raketer på väggarna).
jag är så jävla dålig som klippte av mitt hår


Kommentarer
Postat av: superflorence

..... :P

2009-12-26 @ 23:33:05

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0