cool tjej med fläta.

aww yeah madda fakka! nu sitter de i klassen och har matte medan jag sitter invirad i en filt och dricker varm choklad. jag känner mig lika mysig som blondinbella och hon är riktigt mysig ska ni veta.
det enda jag gillar med att ha gått om ettan är att jag är klar med matte a och därför får jag sovmorgon på onsdagar. mmm, jag dricker er avundsjuka som billig öl.

för att byta ämne helt så fick jag just för mig att jag hade fått en blodpropp. jag kollade ner på mitt ben och såg att det var blåfläckigt och hjärtat hoppade upp i halsgropen och jag började tänka på vad idrottsläraren sa om att avsnöra extremiteter i måndags. sedan såg jag att det bara var mina hudfärgade nylonstrumpbyxor som var fläckiga. men det är otrevligt att ha blodproppar, för det gör ont (och ja, jag vet).




                                           cool tjej kan äntligen ha fläta :') säg att den är fin eller dö.
                                              och nej, jag vet inte vad jag gör med min rynkiga hand


Kommentarer
Postat av: ddie

min tröja breeeee

2009-12-16 @ 12:53:53
Postat av: sara

jag vet inte vad du talar om... och, vad gör du vaken såhär tidigt? :|

2009-12-16 @ 13:32:12
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0