blälölölölölbölböblöbölöblböläl"

klockan är kvart i tre och jag har just vaknat, och så kände jag att det var dags att skriva något innan en viss liten felicia river ut sina ögon.

igår var det alltså fredag och jag pallrade mitt feta arsle till skolan. för lite sömn resulterade i att jag var som en dryg duracellkanin. jag önskar att någon hade filmat, men när det stod sisådär tjugo pers utanför skolans entré och rökte drog jag på mig en stor plastpåse över kroppen, sprang ut och skrek "blälölölölölbölböblöblbbläbäblä" och när jag hade stannat och tysnat för att hämta andan var alla knäpptysta och ba eh wtf.

på kvällen åkte jag till sollentuna och träffade adam som jag inte har träffat sedan jag var cool_tjej92 för två år sedan med skinnjacka, sjalar här och var och leopardtights. vi pratade om de gamla goda tiderna i kunskapsskolan och sedan åkte jag hem och somnade, och det var i princip allt jag har gjort.



sara tretton år på den gamla goda tiden.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0