det står rätt stilla.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. det enda jag har att dela med mig av är mitt eviga ältande, och jag antar att det inte är det roligaste att läsa om. tänkte skriva en årsresumé men jag insåg att jag knappt kommer ihåg något av tiden januari - april.

imorgon är det nyårsafton och jag har fått festförslag från lite olika håll, men jag känner mig totalt likgiltig och nollställd. jag borde inte sitta hemma, men jag orkar inte pallra mig ut bland folk och vara glad när jag i själva verket mår skit. lite alkohol på det och ångesten sätter igång.
det är så kul att höra hur alla diskuterar nyårsoutfit, medan jag inte har ägnat det en tanke. känner jag mig själv rätt kommer jag ha jeans och munkjacka, men det blir säkert en bra kontrast till alla glittriga klänningar och höga klackar.

helst av allt vill jag ligga i min säng och sova tills det är ett nytt år, koppla bort alla tankar och alla känslor och bara sova. det går nog tyvärr inte, för till och med när jag sover tänker jag.
jag drömmer bara för att få verkligheten som ett slag i magen så fort jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: sandra

var med mig på nyår!!!!!!! du ska inte sitta ensam, inte!

2009-12-30 @ 19:23:43

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0