sunday bloody sunday

uuuh. jag lider av söndagsångest. extrem sådan.

den här helgen har gått alldeles för fort och jag får hjärtklappning när jag tänker på veckan jag har framför mig. jag har ett manus att skriva, en film att redigera och en mediekommunikationsuppgift att göra. allt skulle ha varit inlämnat och klart förra veckan men jag skjuter bara upp det hela tiden.

på onsdag börjar jag jobba också. har ingen aning om hur jag ska hinna med det. vet inte hur länge jag kommer orka heller med tanke på att min väckarklocka ringer halv sex på morgonen och när jag jobbar är jag inte hemma förrän strax efter elva. uäää. okej. skärp dig sara. don't be a pussy. ryck upp dig. you can do it. blablabla.



Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0