knak

herregud. en 90-årig tant med ledgångsreumatism är smidigare än vad jag är.

igår skulle jag böja mig fram för att plocka upp en tröja från golvet. hela ryggen knakade till, sedan kunde jag inte ställa mig upp. kravlade upp i sängen och det sista jag tänkte innan jag somnade var att det säkert skulle gå över under natten.

vaknade imorse och upptäckte att min rygg var helt låst och att jag var tvungen att andas med pyttesmå andetag för att det inte skulle göra ont. så jag åkte till enköping och betalade 350 spänn för att en man skulle knäcka ryggen. det gjorde vidrigt ont, jag trodde att mina kotor skulle gå av.

Kommentarer
Postat av: dabe

hahah

2010-09-15 @ 21:03:39

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0