hemma hos en läskig indier

idag var vi på rättegång med klassen. det var en kille som åtalades för våld mot tjänsteman. riktig hårding alltså. trodde att det skulle vara spännande, typ att han skulle få sin dom och släpas ut av två vakter, men nä, inget sådant.

sedan åkte jag och jobbade. hade funderat på att säga upp mig men vi ska tydligen få löneförhöjning så jag är lite tveksam till det nu. det var i alla fall segt och jag hade ont i käkarna efter att ha låtit glad i fyra timmar när jag gick därifrån.

åkte till bonko och här är jag nu. han är förkyld och jag är livrädd för att bli smittad, därför tvingar jag honom att vända sig om när han ska andas. det var stört länge sedan jag var här; i våras umgicks vi i princip varenda helg och under sommaren har vi bara träffats ett fåtal korta stunder. den senaste var dessutom inte ens särskilt värd,
för då satt jag i hans bil och fyllebölade som en kärring. men ah, nu är jag här igen.


cool tjej med skev hand och random tönt på midsommarafton.

Kommentarer
Postat av: Ellis

random tönt var bra val av beskrivning för lilla bfff :)

2010-09-21 @ 12:02:44
URL: http://ellisu.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0