jag är hemma igen.

jag är hemma igen. det var ganska chill att vara där ute, även fast det inte fanns så mycket att göra. de hade världens gulligaste katter där och även om jag är allergisk kunde jag inte låta bli att gosa med dem. ville stoppa ner en av dem i min väska och ta med hem men jag tror inte att carol skulle bli så glad om jag gjorde det.




vi promenerade också. jag gick bakom carol för att filma allt som en äkta turist. jag gillar att jag låter som ett nyhetsankare: "mmmm det blåser och här har vi en häst!" och att jag artikulerar som en särskolefröken :(

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0