update från er lilla solstråle.

fick inget klistermärke av tandläkaren, även fast jag gapade som en duktig flicka och inte hade några hål i tänderna. de är så snåla nu för tiden, på min tid var det annorlunda. hon klagade på mina piercingar, de förstör tydligen tandköttet och emaljen. sedan satte hon en krok mellan mina tänder och skrapade och slet så att det blödde. det är säkert också jättebra för tänderna. har fortfarande ont i dem.

just nu sitter jag och förbereder mig inför en sömnlös natt genom att dricka kaffe. jag har två prov i medieproduktion imorgon och jag fattar noll även fast jag har läst igenom svaren på frågorna hur många gånger som helst. åhh. vill inte. så jävla kefft. vill hoppa av skolan och köpa en korvkiosk istället.



bild från -08 men den passar fint nu för den visar ungefär hur JÄVLA HOPPLÖST DET HÄR KÄNNS. /emogurl_92


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0