16:36

skulle ha varit hos tandläkaren halv två men jag missade tåget mot bålsta så jag fick en ny tid om en timme istället. har nyss varit och knäckt ryggen hos mammas väninna som är massör. jag var sjukt trött när jag låg där så jag somnade och så väckte hon mig en halvtimme senare och frågade om jag ville ha saft. den där lilla tuppluren gjorde mig ännu tröttare än vad jag redan var, det känns som att jag är bakis ungefär.

över till något helt annat. dagens nasty shit:

1) tanten som stod framför mig i kön på coop. jag stod där och tänkte på hästar och rosa blommor när hon plötsligt böjde sig fram och fes, inte bara en gång utan två. inte okej. inte okej någonstans.

2) jag hade tvättat händerna i skolan och skulle ta lite papper att torka dem på när jag upptäckte en fet, blodig snorkråka på det. vad är det för fel på folk i min skola? förra veckan hade någon snorat ner ett handfat, och nu har någon tydligen roat sig med att kleta snor på papper och sedan stoppa in det i behållaren igen. nasty motherfuckers, burn in hell :@

Kommentarer
Postat av: Caarro

ungefär lika trevligt som när nån hade skitit på golvet och smetat ut det! :OO

2010-05-31 @ 17:29:41
URL: http://sweetbitterness,blogg.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0