mina ögonbryn gör min själ orolig.

sjukt onödigt att jag åkte till skolan idag. vi hade prov men jag gjorde det inte för jag är dålig så jag åkte hem istället och åt kakor. vid fyra ringde toby och ville ses så jag mötte honom och så gick vi hit och chillade. han har funnit sinnesfrid nu. det är dags att jag gör det också, det verkar vara en fin grej.

om jag ska lugna ner min själ måste jag börja med att göra något åt mina ögonbryn. det ser tydligen ut som att jag har rakat bort dem. kan inte gå runt såhär. det funkar inte att måla dem när det är 20+ ute, det smetas bara ut och så ser jag dummare ut än vad jag redan gör.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0