kolla på mig, jag röker. ;pPPppPp

heh. farmor är här och hon vet inte att jag röker så idag har jag "gått till affären" två gånger, gått på "promenad" och stängt in mig i ett rum med fönstret öppet för att "få en nypa frisk luft". efter varje litet "äventyr" har jag snabbt sprungit in i badrummet för att tvätta händerna och ta på lite parfym sådär spontant.

jag har inte varit smygrökare sedan jag var femton år, jag kan inte de där knepen småungarna använder. neutraliserar verkligen granbarr lukten? min mamma kom på mig redan efter andra gången jag hade rökt, trots tuggummi och klädbyte. då var jag fjorton år och satt och skämdes i soffan medan hon stod framför mig och skrek.

och till er moraltanter som läser: nej, jag vet inte om att det är farligt att röka och ja, jag tycker att det är coolt.




shame on me.


Kommentarer
Postat av: dabe

buuwsiih

2010-05-15 @ 23:50:31
Postat av: Bonko

amen tja...

2010-05-16 @ 02:19:14
Postat av: Natali

hahahah spontan-tvätta händerna, haj fajv!

2010-05-16 @ 16:44:09
URL: http://nataliz.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0