men va?

idag hade jag förresten ett mycket givande samtal på tåget med en sönderpundad kvinna med skeva tänder:

hon: är det där en mosbricka du äter?
jag: ... ja.
hon: får jag smaka?
jag: nej. köp en egen.
hon: amen vafaaaan då.
jag: *kollar ut genom fönstret*
hon: vill du ha bärs till maten?
jag: nej tack.
hon: något annat då? du sysslar inte med... ja, du vet *knäpper med fingrarna på armvecket*

oooooch här stoppar vi. ... va? ser jag verkligen så dräggig ut? jag är medveten om att mitt hår var sjukt äckligt idag och att jag knappt hade sminkat mig men så illa kan det väl ändå inte vara?




på tal om knark så är det där trailern vi gjorde på projektveckan förut. kvaliteten är sämst och vissa detaljer är lite... skeva, typ som att jag får ryck och råkar spilla ut "lite" koks (mjöl, om vi ska vara petiga) på armen, men vi hade dåligt med material så vi körde ändå.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0